Bezorginformatie
Vóór en tijdens je bestelling
Hoe lang moet ik van tevoren bestellen?
- Voor 12:00 uur 's middags besteld, is de volgende dag bezorgd. Wij bezorgen niet op zondag!
Hoe bestel ik?
- Klik op de categorie waarbinnen je wilt zoeken. Plaats je producten in de winkelwagen, vul je contactgegevens in en plaats de bestelling.
- Direct nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestigings e-mail met daarin een overzicht van je bestelling (check eventueel je spambox).
- Let op: geef bij je contactgegevens het mobiele telefoonnummer van de ontvanger door, dit telelefoonnummer wordt namelijk gebruikt bij het inplannen van de bezorging.
Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
- Wij werken samen met Vers & Fijn koelvers transport. Zij bezorgen door heel Nederland.
- Vers & Fijn bezorgd tussen 08:00 - 13:00 uur door heel Nederland (behalve de Waddeneilanden) voor € 15,00.
- Vers & Fijn bezorgd 6 dagen in de week (niet op zondag!).
- De dag voor de levering - NA 19:00 uur - ontvang je een track en trace bericht met daarin het tijdvak hoe laat de bezorging plaats vindt.
- Wil je de hapjes op een specifieke tijd ontvangen? Dat kan zeker, kijk dan verder op Hapjes aan Huis.
Hoe betaal ik?
- Je betaalt direct online met Ideal.
- Bedrijven hebben de optie om op rekening te betalen.
- Creditcard betalingen zijn mogelijk.
Allergenen
- Wij bieden geen aangepaste producten aan op het gebied van allergenen.
- Onze hapjes kunnen sporen bevatten van oa.
Ei - Gluten - Lupine - Melk - Sesamzaad - Noten - Zwaveldioxide - Selderij - Pinda’s - Mosterd - Vis - Weekdieren - Soja - Schaaldieren - Vis- en schaaldieren worden niet verwerkt in ons bedrijf. We kunnen niet garant staan voor gezondheidsklachten voortkomend uit een allergie.
Halal en vegetarisch
- Wij bieden verschillende opties op vegetarisch en halal gebied. Bekijk hiervoor onze productcategorieën.
Tijdens en na levering
Leveren jullie ook bij bedrijven of op een andere locaties in Nederland?
- Jazeker! Bij bedrijven op locatie worden de hapjes bij de receptie afgegeven, wanneer aanwezig, of aan de contactpersoon.
Wat doe ik met de schalen en verpakkingen?
- Alle schalen en verpakkingen blijven bij je achter.
Retourbeleid
- Wij nemen geen retourzendingen aan van etenswaren.
- Wanneer je etenswaren retour zend naar ons, geven wij daar geen geld voor terug.
- Heb je vragen of ben je niet tevreden met onze producten of service? Laat het ons weten, we helpen je graag persoonlijk verder!
- Mail ons: info@highteabestellen.nl